Piękno nowoczesnego projektowania stron internetowych polega na tym, że dostępnych jest tak wiele opcji dla treści, że jesteś prawie rozpieszczany wyborem. Idealnie byłoby, abyś miał mieszankę treści i również te bardziej pożądane wśród odwiedzających, których chcesz przyciągnąć do swojej witryny.
Najczęstszym rodzajem treści jest słowo pisane, które może służyć kilku celom. Po pierwsze, angażuje odbiorców i dostarcza im informacji, porad i, miejmy nadzieję, bawi ich, jeśli do tego ma być przeznaczony.
Kolejną zaletą treści pisanych jest dostarczanie Google informacji na temat Twoich stron internetowych i słów kluczowych, dla których chcesz uszeregować. Tekst może być również używany do tworzenia hiperłączy do innych stron w Twojej witrynie lub do innych witryn w ramach strategii optymalizacji SEO.
Formy treści, do których możesz używać teksty, obejmują casestundy, posty na blogu, listy kontrolne, przewodniki, recenzje i wywiady pisemne.
Wideo odgrywa ogromną rolę w internecie i jest zdecydowanie formą treści, którą należy wziąć pod uwagę. 30-sekundowy film może być często skuteczniejszy w angażowaniu potencjalnego klienta, niż 500 słów tekstu.
Obrazy odgrywają również ważną rolę, nie tylko jako forma treści, ale także w poprawie wyglądu i przyjazności dla użytkownika projektu strony internetowej poprzez rozbijanie stron i fragmentów tekstu. Możesz łączyć obrazy i tekst, aby tworzyć memy i infografiki, które są niezwykle popularne.